tisdag 2 juni 2009

back.....

glada miner på tjällmo marknad i lördags....hehehe
ja då efter en riktigt lång dag i bilen och värmen igår så landa vi efter 22....hela familjen samlade igen...........barnen va lite oroliga och otrygga och hade lite svårt att somna............så imorse tog vi lite sovmorgon men bara lite............kl 9 skulle vi möta dagmamman så de kunde få följa med till lek o buslandet som råka va just idag när vi tänkte va lediga.............själv så har jag inte kännt mig pigg idag..............åskvädret eller något............om jag hade mens så hade det varit typ försa dagen .............om en timme skall jag hämta barnen och sen är det full rulle antar jag.......laga mat osv,......maken jobbar kväll....typiskt........imorgon är det upp tidigt......jag måste emla m som ska ta blodprover imorgon......försök tre........en avbokning.......en miss inför storhelg och nu tredje försöket...............imorgon måste det bli av...........så jobbigt med allt inbokat hela tiden.............nu känner jag verkligen att jag behöver semester med hela familjen........åååååååå tänk en stuga någonstans med massa o göra osv......ett par veckor................nej då skall man jobba jobba jobba istället....................bitter idag................bitterfittan kan man kalla mig idag faktiskt.........heheheh..............usch får man skriva såna ord här...............blöööö

imorgon är det då äntligen dags att göra försöket att blir klar med uppsatsen...........det är bra segt nu att få nåt gjort.................men jag har hoppet kvar om att bli klar inom kort............för vi grejar detta om vi bara vill..............eller hur j om du läser detta........................nej nu ska jag åka till bibban och lämna lite böcker o sen iväg o hämta kidsen...........nog sista varma dagen på ett tag..........har föresten rensat barnens garderob och det är rätt tomt nu.......behöver nog fylla på lite sommarkläder...................urk....................pengar ?????? tack

Inga kommentarer: