tisdag 9 juni 2009

Blond belöning

ja då har jag kommit under ett visst kilo och då fick jag unna mig ett besök hos frissan idag.......blonderat håret...och fixat ögonbrynen........nöjd med färgen.......så då va sissi blond igen................tänkte va det ett tag nu men man vet aldrig hur det blir till hösten............
idag har jag tagit en liten promenix iallafall...............nu skall jag plocka och dona lite............
gör mig inget att det inte är så varmt ute.........tycker det är rätt gott när det är runt 20.........blir det för varmt ja då orkar jag inget...........men några varma dagar vid stranden hoppas man på framöver iallafall........................nu skall jag fundera lite på mina mål.................idag skall jag göra en viktväktarpaj........hoppas den blir god för jag tänkte bjuda på den på knytkalaset på midsommarafton..................annars får jag ta en fet paj........men jag tror nog den blir god.........
sommar sommar sommar...........lalallalalla

1 kommentar:

Linda! sa...

Härligt med guldstjärnan!!!
Känns som om du mår väldigt bra?
Du är superduper skitduktig..
Kämpa på!!
Masso med kramar Linda och vovvarna :-)