måndag 15 juni 2009

jobbigt...

känns jobbigt nu.........marcus är lite .....orolig på kvällen och bökigt o få han o sova..........sen är det rätt mycket annat som är jobbigt med o få han o göra saker.......han säger att han inte kan och är inte kanske lat men bekväm ........han kan så mycket när han vill............lite tungt nu.........så fort man ändrar på en rutin så är det den nya.................o jag har en man som lyckas o spoilera mina rutiner som jag byggt upp och han fattar inte hur mycket jobb jag får sen...........är rätt sur här och nu på han faktiskt....................morr morr............men han skall få se.........om några veckor börjar jag jobba...............då kommer han tycka att hans jobb är .............semester i jämförelse men alla konflikter man tar här hemma samtidigt som man skall hålla i ordning och laga mat...tvätta städa............you name it..............han kommer uppskatta saker jag gör på ett annat sätt.............det är jag helt övertygad om...........................är lite sur just nu.................sen så är det väl i allmänhet jobbigt att ta in hans problematik.....................deppigt just idag.........................

Inga kommentarer: