onsdag 17 juni 2009

receptet blev lite tokigt

jaja...ibland är man bra trött.............slängde i hop viktväktar färs som skulle bli pannbiffar.....slängde i 3 msk soja i färsen ...samtidigt tänkte jag att det var lite mycket.....sen visa det sig att de skulle göras i långpanna.....o det var formen som skulle smörjas in i sojan......hahahah......jaja...hällde lite lättmjölk i för jag tänkte det kanske lena smaken lite.............sen smorde jag formen men lite smör istället.............dom gick och äta men man kommer nog dricka vatten hela kvällen................idag boka vi två nätter i helsingborg i aug ..det blir jag och maken o de små barnen............det blir helgen innan skolan börjar............en tripp till helsingör får det bli..........sen beroende på vädret så får vi se vad vi mer hittar på.........det skall bli mysigt..vi hade så kul när vi gjorde så förra året men då var det malmö............tror det får bli en årlig sak........................nu skall jag mysa med barnen innan läggdagset..................

Inga kommentarer: