måndag 8 juni 2009

Gott e det

Idag känner jag mig glad..har vaknat på rätt sida dock efter en natt med lite olika jobbiga drömmar.......solen skiner och det känns härligt allt idag.............drömmer om en resa till santorini...blir kanske att vi åker dit i september jag och min man.............nu har jag ledigt fram till den 3 juli och jag tänker njuta varje dag...............gå promenader....planera goda vv luncher och middagar...............slappa i soffan och ute på vår härliga uteplats........kanske någon trevlig lunchdate med någon friend......................läsa någon skönlitterär bok................sitta framför datorn och slöa......................jag ser fram emot dessa tre lediga veckor o skall kämpa på med att gå ner i vikt..........ikväll är det dags att gå dit.....jag har ju gått upp igen men jag tänker inte ge upp...............jag har ett nytt mål nu som jag skall kämpa för.....................ändra mina vanor sakta pö om pö..................det skall gå jag vill jag kan jag måste..................om några timmar skall jag posta ett litet kuvärt och när det är gjort så försvinner prestationsångesten för ett tag.................ser jag fram emot..............................sommar sommar jag älskar dig..............

Inga kommentarer: