onsdag 17 juni 2009

slapp o slö.........

nu känner jag att jag har kommit in i ledigheten och är hur slö och trött som helst........men i och för sig har jag ju gått upp tidigt varje dag......iväg med barnen o hela den karusellen........men sen kunnat gå hem o få egen tid flera timmar..............dock har alla dagar nästan varit läkarbesök denna veckan..................i måndags öron med m..........idag har jag varit på barnmedicin med amanda.........inget direkt o nämna........imorgon skall daniel till tillväxtenheten och ev kommer det leda till nertrappning och slut på 12 års dagliga sprutor................hoppas det för hans skull...............annars så väntar inget mer idag.......tog en ca 30 min promenad idag........annars har jag varit så slarvig och lat........blir inte kul att gå till viktväktarna på måndag men då tänker jag inte fuska.............får ta smällen att ha gått upp.........har iallafall inte gett upp o det är mitt huvudmål.................kom faktiskt i ett par byxor idag som jag inte använt på länge..prova inte dem innan viktnedgången men dom hade nog suttit sämre....................så nu har jag ett par byxor mer än jag trodde...............sen hitta jag ett par andra byxor som blir mitt mål att komma i härnäst..................där krävs nog två tre kilo....på rätt ställe.........inte över bysten utan magen och baken..................jaja...........nu skall jag drömma mig bort..............funderar på hotellövernattning i aug två nätter med barnen innan skolan börjar.....(får ju ingen semester med dem i år)..............fre-sön.............antingen blir det borås eller helsingborg.................blir det helsingborg så blir det självklart en tripp till helsingör.............tåls o fundera på....................................sommar sommar sommar lite till

1 kommentar:

Tove. sa...

Grattis till att komma i dom gamla byxorna, skön känsla!! Kram!