tisdag 16 juni 2009

en rolig liten smart kille

okej marcus har sina problem..men han har en rätt go fantasi oxå.........men jösses vad de är kvicka o busa när man inte ser.........tog mig en snabb dusch......innan jag gjorde det satt dom så fint vid sitt bord...........amanda måla och marcus lekte med modellera...............jo.........kommer ut från duschen....................då hör jag marcus stänga köksskåpet och säga......så borta.............hmm tänkte jag...........vad har han nu slängt.......................måttbandet............han brukar alltid leka med det och bygga olika saker..............fästa saker i varandra med det..............nu hade han klippt sönder det.......................(.då kan man inte mäta magen mer hehehehehhe)......................okej sen går jag in i deras rum........då har de ritat ner en plaståda fullständigt .........med tusch..........bara o slänga...........allt detta inom loppet av några minuter..................busiga.........JA...undrar hur det skall gå på fredag när vi är bortbjudna på fest..................jösses...................låt det gå bra..............ute skiner solen och det är så gott.............nu skall jag hänga ut tvätt o sen skriva brev.....................en ganska härlig förmiddag.......................

Inga kommentarer: