torsdag 25 juni 2009

Halsont ....inte nu i värmen suck suck suck

Är det inte så typiskt då........igår em var jag iväg till bolle och käka lite med c....plötsligt kände jag mig lite hänging och fick ont i halsen............vips..hem bädda ner mig.......vakna i morse men ännu mer halsont och ont i hela kroppen.....................typiskt.......maken är ledig idag för en gångs skull.............så blir jag sjuk................................attans.............så jag ringde till sonen och fråga om han och hans kompis ville med till boråsbadet........vi bjuder.............det ville dom tur........för maken hade inte pallat det själv med busisarna.......................så nuär dom nog snart där och jag sitter här och tycker synd om mig själv.......................skall ta och vila nu och kurera mig.......maken jobbar sen fre..lör..sön..mån osv.................så jag skall palla att ta hand om barnen när jag är sjuk...............vet i sjuttans hur det skall funka............i värmen dessutom.............d kommer först på lördag efter att vi varit där på kalas...............15 bast 30 juni.................inte klokt vad stor han blivit................har köpt akons nya skiva till han men orkar nog inte leta upp ngt mer......två små presenter från barnen och sen ett kuvärt med 500 får det bli.......pallar inte leta presenter i värmen..................................ipod får han ju av mamma och raine..........så det blir nog braaaaaaaaaaaa....................nu skall jag bädda ner mig ............vill bli frisk nuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Inga kommentarer: