måndag 22 juni 2009

Emil och moped

ja hur hör det ihop.............jo emil är mitt nya smeknamn på min son m......han är rätt så påhittig numera och busig till tusen..................man får verkligen se upp o va på sin vakt.................
idag så var vi hos mopeden...............nej inte mopeden men m säger det............vi var förstårs hos logopeden..................hon konstaterade att han har visa hjälpbehov och det kommer vi ta med oss inför hösten och BNK. I morse när vi skulle gå så fick barnen ha sina sandaler på sig.....m han går rakt ner i vattenpölen.........så det var ba o gå hem och byta till gummi skor..kanske han borde fått sina stövlar istället.......dem älskar han...........................iallafall så får jag väl skriva några rader om midsommar oxå................vi var först en sväng till frölunda torg jag och barnen o min mamma..............hon köpte lite kläder till d så det var kanon...............vi fika lite...........sen på kvällen var vi hos min vän n o hennes sambo o det var en hel del annat trevligt folk där oxå....som man träffat på andra fester så det var skoj........vi hade god mat och lekar.............vädret höll i sig bra oxå....................så det var kanonlyckat.........dagen efter jobba d på ambulansen så jag och barnen var bara hemma och dom lekte ute hela dagen......cykla mm......dom har fått vara lite själva ute på gården men jag kollar dem hela tiden.....det funkar bra ,,,,,,,,,idag då är det måndag och kanonväder ute.........strålande sol och över 20+ ...........det blev att smörja in barnen innan dagmamman idag.............................nu skall jag fixa lite och vila sen skall jag hämta maken och barnen......ikväll går vi till viktväktarna i omgångar.........vi har inte varit där på två veckor och jag vill inte veta att jag gått upp men får ta mig i kragen o gå dit så man kan kämpa vidare..........................svårt.......ja det är bara förnamnet..................

Inga kommentarer: