måndag 29 juni 2009

Vattenkoppor

Jaha..då var det dags....igår när jag skulle smörja marcus så upptäckte jag några få blåsor på ryggen.......med vätska i..............under natten till idag har det poppat upp lite överallt även i ansiktet....................så imorsen kolla jag amanda.........hon har fått på bålen ryggen...i nacken och bakom öronen..........alltså båda två har fått vattenkoppor.........enda glädjande är att de får det samtidigt och inte avlöser varandra...........................skulle börjat o jobba onsdag men nu blir jag hemma onsdag och torsdag och fredag............sen börjar min make semestern.........skithärlig start på den...............14 dagar får man ju räkna med...........hoppas nu det inte blir alltför hemskt i värmen..........................30 grader och vattenkoppor......................vilken timing.....................svettas och känner mig helt slut..................skall till läkaren för mitt ben i em...sen viktväktarna..........är så sugen på att grilla ikväll men det får vi se om vi orkar........mat måste vi ha.......................barnen gillar ju korv och bröd..........o pannkakor.........bäst dom får välja nu vad dom vill ha när dom e sjuka............mycket glass blir det iallafall.............nu skall jag steka bulla bulla och göra pulvermos........orkar inget annat i värmen............inte precis vv mat............................

Inga kommentarer: