måndag 22 juni 2009

viktväktarna vecka något typ 8 ..9

japp då gick vi dit igen...ångest som attans..............o herregud..hade i och för sig lite mindre kläder än förrut men ändå........va bergis på uppgång............har nu totalt lyckats gå ner drygt 5 kg...............så nu har jag bara 40 kvar...............mamma skall ge mig fotvård..inte för jag gått ner utan hon vill ge mig det........skall bli så skönt med fotvård.............jag ser det själv som en bra belöning på hårt jobb...............men hårdare jobb väntar................men rätt nöjd idag.........................men fet är man......dock har varit fem till kilo fet.............

1 kommentar:

Tove. sa...

RIKTIGT BRA JOBBAT! DU är en bra inspirationskälla verkligen, fan fem kilo är mycket. Bra bra bra! Fortsätt jobba =) =) Kram