torsdag 11 juni 2009

fransk manikyr my as

okej.....idag har jag varit o tokshoppat lite.............in på kappahl.....hitta fin klänning och tröjor o skor o massa till amanda................marcus hitta jag ett par byxor till.............mig fick.....ett par svarta jeans..halvlånga.....ett svart linne och en jeansaktig jacka.....den var på rea..........hitta inget fint som jag kan ha på lördag.....inte heller då följaktigen något att ha till midsommar............nog för att jag gått ner några kilo........men det kommer dröja mycket länge innan det blir kul att shoppa kläder............snyft........iallafall så tänkte jag att jag köper ett manikyrset som de hade typ lite rea på för oss medlemmar.............hem..........jo har alltid velat ha fransk manikyr.........så jag såg att det fanns möjlighet att göra det själv med detta lilla kit.............provade och det såg för..dj...igt ut......................då tänkte jag ..hmm får ta och måla hela nageln vit då................ännu värre nästan...............så nu är det bara att köpa aciton................im a girl but im not girli............eller hur man nu säger det................en tjejig tjej lär jag aldrig bli hur mkt jag än försöker.......................o det är inte jag heller...........men tänkte va lite fin till festen och midsommar................men det sket sig big time.........................suck

Inga kommentarer: