fredag 26 juni 2009

chock gånger två

första chocken idag...var ju mj s..död..............sen så har ju min son m varit lite kladdig i ögonen ett litet tag............så idag tog vi salva...i ögat....han reagera skitstarkt...tänkte att han inte gilla att det blev dimmigt och svårt o se.............MEN..EFTER EN STUND...har aldrig sätt något så otäckt.............kan inte förklara.............ögat såg ut som om det hade en glashinna under halva delen...gulaktigt.............så ser det ut när slemhinnan svullnar vilket jag då inte visste då..........chockad...ringde maken........han drog hit i full fart med h sjukvårdens bil.........alla in i bilen ner till vår bil................akut till mölndal.....gråten hade lagt sig och han var lugn och kunde se............men fyyyyyyyyyyyyyyyy va äckligt det såg ut.........jag lova mig själv att typ döööööööööööö om jag gjort han blind...............jag var i big time chock............har inte lagt sig ännu och inte mj chocken heller..................... så nu känner jag mig helt slut................men iallafall så såg det bra ut och sen fick vi åka tillbaka senare ikväll.........då va allt bra och det hade gått tebax.......................chock gånger två................vilken skitfredag.................imorgon väntar kalas för sonen som ju fyller 15 .........hoppas på en bättre dag.....................s

Inga kommentarer: