söndag 7 juni 2009

sista rycket nu

japp då är det bara innehållsförteckningen kvar.....iför c uppsatsen tänker jag lära mig att använda mall och sen gör word den automatiskt............iallfall så har jag inte tid att sitta här och göra en för barnen skulle inte gilla att jag satt här flera timmar och dona.............men imorgon blir vi färdiga med uppsatsen och kan lämna in den........allt är klart som sagt men inte innehållsförteckningen..................önska man slapp göra den .........urk
igår var det då nationaldagen.........mamma och raine var här och gjorde god mat........kyckling med sötpotatis..................jag och maken va duktigaoch promenixa en 45 min..............
imorgon skall vi till vv igen..............vi har fuskat i några veckor men imorgon börjar jag om..........har nog gått upp allt men inte tagit till baka alla dåliga vanor men några............så nu tar vi nya tag och kör på...........skam den som ger sig.....................
har just avnjutit en god lunch med fläskfile och sötpotatis.................älskar sötpotatis..........
ute regnar det så vi blir nog inne en stund till men sen får vi väl ta på regnkläderna så barnen kan vara ute lite och leka av sig....................maken jobbar extra på ambulansen i mölndal idag................han har inte jobbat på ambulansen i år.......men nu blir det nog några pass framöver........................imorgon är det då dags att försöka avsluta uppsatsen och skicka den till alla som skall ha den.......................så imorgon börjar kanske mitt sommarlov somvarar ända till den 3 juli tror jag det var............sen skall jag då jobba sex veckor.........sen blir det lite ledigt innan skolan börjar..............................men i september är det jag och maken som drar iväg till solen en vecka..................det ser jag redan fram emot men först får man försöka njuta de lediga stunder man har i sommar...............................sommar..............mmmm nice

Inga kommentarer: