tisdag 30 juni 2009

pustar och stånkar.....

det är varmt.....okej om man ligger vid havet och kan svalka sig med ett bad...........nu på kvällen är det dock skönt ute när skuggan lagt sig över uteplatsen.............svalare ute än inne nu........igår va vi på vv....jag har gått upp två hekto.....maken gått ner 4 hekto............så det är bara o kämpa på..........men idag orka vi inte laga middag så det blev mac donalds mat................typiskt..big tasty är tillbaka............men jag blev äckligt mätt..................ingen mer sån mat på ett bra tag................dåligt samvete direkt............vill inte gå upp mer nu utan skall ner i vikt så jag kan ta bort mitt förbannande värkande åderbråck.........ont ..det gör ont......läkaren skrev ut värktabletter och jag skall fortsätta kämpa på med min vikt.........en bra läkare...............som tur är sitter ju bråcket i de ytliga kärlen........................skall verkligen försöka nå den rätta vikten till våren..............måste komma igång nu och promenera och simma.........maken har köpt hem hantlar och kör träning varje dag.....................sittups osv..........han köpte även till mig.......så jag skall ta tag i detta endera dagen........men idag är det för varmt...............barnen har fått massa massa koppor och äter glass och dricker .............men men...........imorgon skulle jag jobbat men det blir ju att vara hemma med barnen.............så det blir först på lördag jag skall jobba....
nu skall jag lägga benet i högläge.....................så man får ner blodet dit de ska.....................men först ett stort glas loka.....................................

Inga kommentarer: