måndag 8 juni 2009

Min första guldstjärna

Okej...det tog många fler veckor än jag hade tänkt mig...men med tanke på hur gott jag ätitoch fuskat så är det konstigt att jag ändå lyckat gå ner 3,2 kg......nöjd.....blev så glad och ännu mer motiverad att nå mitt mål........det bästa av allt är att jag får beställa en tid till frissan nu när jag kom under en viss vikt som jag inte tänker nämna här....................men iallfall så tänker jag ringa henne imorgon o beställa tid ............hoppas hon har tid denna veckan........när jag fått min nästa stjärna borde jag kunna köpa en storlek mindre.......det blir mitt nästa mål.......att köpa en storlek mindre.................det värsta är att jag gått ner över bysten och det märks på tröjor som hänger kasst där nu mera.............men man kan inte välja var skiten går bort...alltså kilona........någon gång minskar la rumpan o magen oxå.....................nu kämpar jag vidare............nästa gång jag går dit skall mitt mål vara att ha gått ner ytterligare...................en bra måndag.....yes

1 kommentar:

Tove. sa...

BRA JOBBAT!! du är grym!