fredag 26 juni 2009

fattar ingenting michael jacksson är död

är totalt chockad.....får ett sms av min man kl 6.47 som lyder michael jacksson är död............jag visste ju direkt att han inte skämta.............skulle aldrig skämta om sånt...........men det kändes som ett stort skämt..........han blev liksom bara 50 bast....ett halvt liv...........nog levde han intensivt och fick uppleva mycket..........men barnen....anhöriga......tycker så synd om alla dem.............nu kommer det gå massa massa rykten................rykten.......som alltid........inte ens nu när han är död kommer han få vara ifred stackarn...............jag har alltid gillat michael jacksson....även om jag inte lyssnar så mkt på han idag så är han och kommer alltid förbli en idol................tragiskt.................mina tankar är hos han idag och de anhöriga.................en mörk fredag.....................konstigt det känns.....................tomt...................

Inga kommentarer: