onsdag 24 juni 2009

kladdiga ögon

Idag är båda kidsen hemma med mig för m har kladd ögon......kan vara airkonditionen i bilens fel.............så idag är vi hemma och ute hela dagen lång........blir nog att vi sitter ute och fikar och äter idag...........igen........ljuvligt väder..........så härligt det är med sol...................
igår kväll så grillade vi och det var såååå gött........så himla mysigt med kvällar man kan sitta ute och äta........................älskar min uteplats............den är värd hyran bara den................
nu skall vi ut i det fria......................hela långa dagen.........ikväll väntar en biltur till bollebygd och äta lite gött med väninna.......................igår va min kära vän c här och vi hade det helmysigt...........först fika vi och sen tog vi en promenad på tre km.............gott ....sen bjöd jag på lunch...........................hon hade sin hund med sig som lyckades bita sönder en boll för barnen...........kallabalik.............var sen på coop och storhandla och då blev det en ny boll som hon gett mig pengar till samt en bordsfläkt till köket...............................nej nu vill barnen ut och cykla.........................sommar sommar sommar.................

1 kommentar:

Linda! sa...

hundar+boll=ERROR.. alltid :)