söndag 14 juni 2009

Bakis pizza

idag är jag bakis.......................stora baljor med kylda öl...............olika sorters sprit att göra valfria drinkar.........whisky..........ja det blev både god mat och dryck igår.................så idag är jag inte pigg......om en stund kommer maken hem från jobbet då har han pizza med sig .................orkar inte laga mat en gång till idag............stekte pannkaka till lunch o det var nog så jobbigt..........har iallfall varit ute en del idag.................barnen har cyklat .......mm............nu har jag bänkat dom framför tvn en stund tills pizzan kommer......................jag längtar till jag får gå och sova..............framåt 20 ligger jag nog raklång och ska sova för denna dag............imorgon skall vi till öronläkaren med marcus................................
han har kaos i sitt huvud..............eeg visade inte på ep men han har ändå onormalt eeg....så vi får se vad det blir av det sen............nu har vi fått tid till bnk för utredning...........17 aug blir det första inledande mötet...........................så i höst väntar en kämpig utredning..........hoppas utgången blir bra...............så att han kan få den hjälp han så väl behöver..................
nu orkar jag inte skriva mer...................e så hungrig..............imorgon får jag skärpa till mig och börja räkna points igen......................att det skall vara så svårt...............suck...............

Inga kommentarer: