måndag 15 juni 2009

åh så tar vi nya tag

måndag och ny vecka...denna vecka skall jag följa vv...........gjorde inte det så bra förra veckan och igår var en hemskt lång dagen efter dag..................idag.........bättre...........har varit och handlat lite frukt och grönt.................om en stund skall jag åka och hämta marcus.......han skalll till öron läkaren i mölndal för att kolla sin hörsel......................därefter blir det att åka hem några timmar innan vi hämtar hem amanda.....................idag kommer inget speciellt att hända i övrigt utan det blir mest att skrota runt hemma ......................känns skönt o vara lite ledig innan man börjar jobba...............................ser inte fram emot det...................imorgon skall jag till gulan en sväng och skriva på avtal...............................jag har något varje dag denna vecka....................skall baka tre matpajer oxå inför midsommar...............men det gör jag nog på torsdag....................
hoppas solen får stanna nu.................................

Inga kommentarer: