torsdag 4 juni 2009

Nöjd

Jag bara måste vara nöjd.......fick vg på tanken om tanken oxå......många fick det och jag tycker vår klass är grymma.....vi är bäst.........först hamna jag på klass a listan.......kollade den alltså.......nästan mest g................oj fel klass........så kom jag på listan på vår klass........c.....mer vg är g...............wow...........vi e grymma ...............jag o j har jobbat på bra både igår och idag.......imorgon kommer vi vara klara men kanske inte vid 12 men kanske 18.........så nu känns allt mycket lättare........jag tycker vår uppsats är mycket bra................iallfall så känner jag att jag är stolt och glad över vårt arbete även om vi har haft det lite upp o ner................lite personal touch o lite annat tekniskt så är vi färdiga.........om vi jobbar på bra imorgon så är vi klara............jippiiiiiiiiii..............så i helgen får man nästan ta och fira lite............sommaren är här och jag får ledigt några veckor innan jag skall jobba..........och även efter...............sen så måste jag säga.............JAG HATAR ATT FLYGA...........VARFÖR........JO DET KAN DU JU FRÅGA DEM SOM SATT PÅ FLIGHTEN MELLAN BRASILIEN OCH PARIS.......EN AV VÄRLDENS MEST LEDANDE FLYGBOLAG............VILL VETA VAD SOM HÄNT......VILL ATT DET SKA VARA EN BOMB OCH INTE TEKNISKA FEL........MEN SÅ E DET JU INTE..............RESPEKT............HAR JAG ALLTID NÄR JAG FLYGER O ÅNGESTEN ÄR LIKA STARK.......LOVAR MIG SJÄLV NÄSTAN ATT ALDRIG FLYGA...............PARADOXALT........SÅ ÄLSKAR JAG ATT RESA OCH SE VÄRLDEN..................frågade maken om vi kunde ta båten till grekland i september........på skoj så klart men samtidigt lite allvar......................flygplan är inte roliga.............................man har noll kontroll................okej jag erkänner i need kontroll............o försök inte prata statistik..har vg nu så.........vet ju vad det handlar om......är man på fel plats vid fel tillfälle.......så blir all statistik i världen ganska ointressant.........som att tex jämföra bil o flyg................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: