fredag 26 juni 2009

ett ögonblick....

för ett litet ögonblick i mitt liv så stod allt helt stilla............jag titta i min sons öga.......jag hade givit honom ögondroppar...men vad hände...???.......det såg så äckligt och konstigt ut..............jag slutade nästan att andas.............vad har har jag gjort..vad hände.???...............livet går nästan förbi som revy...............jag skulle just i denna stund..offra mitt liv...för min sons öga.......................hade jag gjort han blind eller skadat han illa......då kände jag att jag inte skulle ens vilja leva......så kändes det just då...............drama jag vet.................chock...ja så va min chock o min tanke då...............men det var hans slemhinna som svullnat........................då han gick till doktorn va allt bra.......................nu är allt bra ...........men min själ mår skit..............jag kommer aldrig glömma den känslan.........om han blivit blind..............då hade jag................vill inte ens skriva o tänka det i ord....................nu är jag glad ochjag tackar gud................tack för att hans öga är okej...............denna dag...va ingen bra dag..........................inte alls faktiskt................men ändå bra..........................för jag har fått en ny tanke...............om............livets betydelse...........igen

Inga kommentarer: