söndag 31 maj 2009

såg maken på tv hehehe

ja idag är det mycket bättre än igår.......mors dag är det oxå.....har inte hunnit ringa mamma ännu så jag får nog ta och göra det..............dåligt av mig.........men vi är nog lite såna dåliga på att fira i min släkt.........o jag tar det vidare..............iallafall så var det ju robinsson final igår och hon som vann va listig och smart................det var därför hon vann..............men jag tyckte nog jarmo skulle vinna han har kämpat på ett annat sätt............mer i motvind så att säga...............men sen kolla vi lite på speedwayen....maken stod i första kurvan ( ja han jobbade som ambulanspersonal på plats) och fick springa in på plan tre ggr under kvällen..........ena tillfället såg jag han i tv.....i en rolig keps..............va jag garva.............han såg verkligen lite stor ut än mot i verkligeheten.........då slog det mig att tjejterna med paraply som var pinnsmala måste vara verkligen det i verkligeheten..................jaja...........idag har jag inte gjort så mycket.......jobbat något med uppsatsen och vill nu bara bli klar...............lagade en fantastisk god korvgryta som gör att man inte ger upp hoppet om att viktväkta sig vidare..............jag tänker inte ge mig men det är bra trögt emellanåt.........maken jobbar ikväll igen...........sonen är hos mormor........så jag är ensam hemma igen........vilket kanonväder det är......nice..............nu skall jag nog ta och planera middagen.............blir kyckling på nåt vv vis...............ha en bra mors dag alla.............som firar den ...............

Inga kommentarer: