tisdag 19 maj 2009

morr

så himla typiskt..suttit här och skrivit en massa och sen lyckades jag glömma spara.......jag är nog faktiskt lite både förvirrad och trött idag..........måste vara det trista vädret...........iallfall så va jag uppe tidigt idag igen..........ingen sovmorgon idag heller......jag har helt enkelt inte ro i kroppen så länge b uppsatsen finns i skallen............skall om en liten stund påbörja lite med den...........senare idag ska jag träffa en god vän o från början skulle vi lunchat.........men eftersom jag har mat över från igår och behöver ha lite bra koll på innehållet rent points mässigt så fick det bli en kaffe och loka för mig senare.......................eftersom det är helg redan imorgon.........fälla....men jag skall äta gott men nyttigt ändå..............gör ngt med fläskfile................sen på fredag är jag och min mor bortbjudna på middag........har ingen aning om vad det blir men jag får försöka tänka o ta det som funkar i rätt mängd...fälla två..............sen på lördag.........då e det FES´T då skall jag faktiskt äta gott och dricka gott............alltså måste jag spara tills dess ...............så hela tiden kan man om man vill misslyckas genom att det är saker som gör det lite svårt att va nyttig..........men med god planering och motivation så kommer det ju funka............det måste funka...................på måndag skall jag ha min första guldstjärna ...det bara är så................därför skall jag inte fuska annat än lite på lördag........................just nu funkar nog detta lite som en viktdagbok men jag skall försöka skriva om annat oxå................hehe............men jag vill kunna se tillbakal lite på den resa jag har startat.............ser fram emot att köpa kläder i en storlek mindre om någon månad.

Inga kommentarer: