måndag 25 maj 2009

ÄNTLIGEN


så här fint blev korten från förra julen................

men det är ju lite svårt att se men jag tror nog man kan se hur söta dom är ändå.......ååååååååå så jag saknar dem nu................dom e det bästa som hänt mig........

viktväktare.......ja sådan kommer jag ju var hela livet men denna veckan sket sig...........gick upp 4 hg....o är ändå .............bara skitsur...........men inte för resultatet utan för att jag äääääääälskar mat...........o kommer alltid få kämpa............men nu kämpar jag oxå vidare med uppsatsen............har nog fått lite bra koll på ingången i analysen så hoppas på att det blir en del gjort imorgon.................ser fram emot grekisk resturang med n i morgon..........men vv ligger risigt till..............................men en dag i taget .............jag kommer nå mitt mål men det kommer ta sin tid bara.....................kram alla..........

Inga kommentarer: