söndag 17 maj 2009

Barnfritt

jösses vad tyst det är............men jag tänker njuta av varje stund..........tänkte ta en sovmorgon idag..........vakna vid sju....som ju är lite av en halvsovmorgon faktiskt..........la mig sent igår......hon var nästan 23......titta på filmen guru.........lite småkul faktiskt.............dessförinnan kollade jag på holiday showdown som är ett av mina favorit program..........så kul med dessa olika familjer som är totalt oanpassningsbara ibland.........snacka om att leva inrutade liv........iallfall så blev det lite b uppsats snack igår och idag tänkte jag ta mig till två olika bibliotek för att låna lite böcker.........känns så där halv kul med tanke på vädret...............om en stund blir det fika med rågbröd........urk.....ikväll är det viktväkardags igen.........har tyvärr levt livet i helgen så jag kommer nog ha gått upp igen........e jag rädd...........men igår var vi faktiskt ute och promenerade i ca femtio minuter......( hann hela 3km) ...okej det var mkt backar osv.........vi bor faktiskt bara några hundra meter från motionsslingorna...........ikväll tänkte vi gå en runda efter vv oxå........så lite duktig är man ändå......har ju ändrat på en hel del vanor även om man har många kvar att ändra på.............i helgen har man lite kul att se fram emot så det gäller att planera o spara......points alltså..............nu måste jag ta tag i dagen........................skriva klart ett brev ...duscha..fika...............boka en bok.........o sen iväg o hämta dem...............känner en viss stress och press..............b uppsats stress..................................

1 kommentar:

Tove. sa...

håller tummarna för dig ikväll, och som du säger: du har ändrat en massa..! saker får ta sin tid, så det blir hållbart, känner jag?