lördag 30 maj 2009

botten

är nere på botten idag och simmar............men snart är jag en delfin igen och skuttar ovanför vattenytan.........vill så gärna göra uppsatsen men icke själv.............jag vill få den klar..........att det skall vara så segt.............fan säger jag rent ut.............sen så saknar jag barnen masssor.........äter som vanligt skiter ivv........men jag tar nya tag imorgon.......börja skriva ner och räkna igen............maken jobbar o det känns skittrist allt just idag..............vill inte sommarjobba........fick ett rätt jobbigt schema..............långa pass...............sex veckor thats it sen är det kiss and goodbye..............no more...........iallfall så är sonen hemma så vi skall kolla robinsson........imorgon är det en ny dag o då kanske livet leker igen...................vill bara få den gjord uppsatsen......sen mår jag nog bättre..................att vara beroende av andra är inte alltid så kul.................hoppas jarmo vinner han är bäst .......han har en god själ..................

Inga kommentarer: