onsdag 27 maj 2009

Nedräkning

en ganska nyligen utflykt blev det till nolhaga park i alingsås...rekommenderas...barnens zoo e alltid lika kul..... nu börjar det som sagt dra ihop sig och om drygt en vecka måste uppsatsen vara kvar....imorgon skall vi opponera och ta emot kritik på våran.............men vi hade inte kommit så långt så det blir inte mkt att opponera på..............vi har kommit en bra bit in på analysen men även diskussionen kommer ta tid........stressigt.............barnen mår bra men man saknar dem jättemycket nu............imorgon blir det som sagt skolan hela dagen..................idag har jag hållit mig till mina points men....hade räknat med att gå ut och gå men makens vad fixar inte det.............o jag vågar inte gå själv .....................nu blev jag pang trött så nu så blir det soffan ett par timmar...........skall upp sex imorgon så det blir att sova tidigt ikväll.......................håll ut!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: