måndag 25 maj 2009

Längtar.....

efter mina barn......nu har det varit så tyst här en vecka så nu saknar jag dem massor..............men jag får bita ihop och försöka fokusera på att bli klar med b uppsatsen nu....
helgen har varit frossa...........middag och buffe och massa god dryck...........bakis igår och nu får jag helt enkelt bita i det sura äpplet när jag ställer mig på vågen ikväll............men jag tänker kämpa vidare och inte ge upp................ändå..............idag är jag helt seg oxå.............en sån fest i lördags................dricka drinkar ur hinkar...............inget för mig känner jag......börjar bli gammal nu........................hoppas man kan vakna till snart så man orkar skriva sen idag................om ett par timmar bär det iväg till skolan för att starta med analysen..........idag skall uppsatsen skickas runt oxå o vi har mycket kvar .............................längtar tills den är gjord..............men då får man lägga på ett krut här.................växel tre lägger vi nu i på alla sätt och vis..................nu kör vi............

Inga kommentarer: