torsdag 21 maj 2009

points points ..

igår blev det alldelles för många p....men skitsamma....idag har jag hållt mig till p na som jag skall..........var ute och promenixa oxå så det får gå..............en dag i taget.........imorgon kommer det nästa fälla........bortbjuden på middag.......men hon är rätt sund som vi skall till så det blir säkert inte så farligt...............får se till att röra på mig imorgon oxå.........men tyvärr blir detmkt sittande framför datorn nu när man skriver sin uppsats.....................imorgon är det dags att åter åka in till skolan och sitta och skriva...............idag gjorde vi det var för sig på varsitt håll................kollade på jamie oliver när han lagade mat...................gud så gott det ser ut............jag bara älskar mat............mat är livet................tur man får äta allt men i lagom mängd dock................annars så är jag lite seg i kolan idag...............tog mig lite gött igår och idag har det varit lite segt....................men som sagt nöjd med promenade.........ätit som jag ska...........imorgon är det bara att fortsätta................om det blir en guldstjärna eller inte återstår att se på måndag....................skall kämpa på så gott jag bara kan.........................

Inga kommentarer: