lördag 16 maj 2009

Eurovison song contest..........

trollungarna hos farmor o farfar för säkert ett år sedan
varje år följer jag detta spännande evenemang...men i år har jag inte alls haft samma lust....brukar alltid ha köpt skivan och lyssnat igenom alla låtar så man nästan kan iallfall refrängen...........några refränger kan jag...........men inte som jag brukar...........idag är det strålande väder ute.............har hostat halva natten så jag vakna sur och grining..............hade jag haft mens hade detta varit dag ett.................grr och morr................så irriterad hela tiden känner jag mig.................kanske beror det på att man inte riktigt vill egentligen att barnen skall åka iväg så länge men men..........jag tänker då försöka njuta av barnfriheten.............det blir sovmorgon och sen blir det att skriva uppsatsen...............lite annat skall jag förhoppningsvis hinna med oxå.........som att träffa lite vänner och ev gå ut åtminstone en kväll jag och gubben.........skulle vara nice..............får se hur det blir med det...............han jobbar hela pingsten ju.........suck........o nästa helg är det städfest på lördagen.......................såg att det var biskopsgårdens dag på lördagen o den brukar va jättetrevlig men barnen är ju i tjällmo då så...............det får bli att vi missar den iår tyvärr................om några timmar kommer maken hem från jobbet och då blir det att packa in i bilen o sen åker han och barnen till tjällmo.........jag stannar hemma för daniel kommer ikväll direkt från semester i legoland med sin pappa med familj,.........sen blir det bara han och jag som kan ha högt ljud o se tävlingen..................toppen......det blir nog en bra lördag kväll..............ska njuta av ledigheten........................

Inga kommentarer: