onsdag 13 maj 2009

Finalplats..........

grattis m kul att du gick vidare.....okej hon kanske inte läser min blogg men jag säger grattis iallafall..........kul för då kan det blir kul o se finalen på lördag.........mina favoriter är annars malta och finland......turkiet ifrån gårdagens............island va med bra.............jag tror absolut inte sverige vinner men det är ändå kul att hon gick vidare till finalen.............så det blev att gå o sova sent igår..............sen somna jag men vakna av en dotter med värkande öra..............så imorse hade hon ont igen...........då blev det ett besök till vårdcentralen igen.........suck är stammisar där.........pencillinkuren hon fick förra veckan börjar gå mot slutet så inte skall örat värka nu............doktorn titta och hon var röd i hörselgångarna.............hon skall avsluta kuren men har fått örondroppar som skall tas tre ggr om dagen............hoppas dem hjälper............typiskt för ikväll var det sång i lokalen för oss föräldrar.......men hon är inte sjuk i övrigt så kanske vi åker dit ändå..........hon hade bra sänka...ingen feber och mår ju bra nu ändå..............jaja..........men imorgon får vi se hur vi gör.........det är ju årets stora trollfest ...............jag hoppas hon inte får mer ont i örat så då kan hon nog gå.......för igår bada hon och det beror nog på det att hon hade ont i örat trodde läkaren................så får hon inte mer ont så blir det trollfest imorgon..............
till helgen skall de åka till farmor och farfar i två veckor......inte kul o va sjuka där...............håller tummarna.............jag behöver verkligen dessa två veckor att skriva uppsats och vila för övrigt ......maken oxå.............annars så kämpar man på med vv...............en dag i taget......igår va det riktigt tufft ett tag.........idag är det oxå lite motigt.................man är sugen på nästan allt som man inte får äta..................men jag sparar points och tänker på att jag skall och får unna mig lite på lördag..........................tufft är det men jag måste ska vill kan.........................

1 kommentar:

Saga sa...

Du fixar det ska du se =) tänk på allt smarrigt du kan äta på lördag och hur snygg du kommer att bli! Suget går ju över *pust*