fredag 22 maj 2009

psykopat va namnet

ja du denna kväll sluta inte alls som jag tänkte mig.......jag och min kära mamma var bortbjudna till hennes goda väninna............vi åt god mat och hade det jättetrevligt.....plötsligt ringer hennes man som för övrigt inte bor med henne pga det skär sig ibland......big time....iallfall så dök världens djävla dryga psykopat upp............han såg så slemmig ut bara vid inkomsten...skulle inte förvåna mig om han hade droger i kroppen.........en sån äckel päckel.......o vad händer det första han nästan gör är att hoppa på mig om min vikt och att jag kan gå ner med örter o annat skit och då blev jag skitsur o sa till han att jag minsann nog vet hur man går ner och om han brukar hoppa på folk han träffar första gången............han blev paff....aldrig har väl en kvinna vågat säga emot honom............gissa om jag provecerade honom.......han mena sen på att det var ett missförstånd men jag sa till honom att jag inte accepterar att bli påhoppad...då flippa han ur..kunde inte svenska..gick igång big time...han gillade inte mig...........jag sa att människor har en insida oxå och varför hoppa på mig.................det sluta med att vi reste på oss och åkte därifrån.......................stackars mammas väninna som är en kanonkvinna men som tyvärr är fasst med en av de män som styr sina kvinnor helt...................detta var minsann en upplevelse och jag är mycket nöjd med att jag tagit avstånd för sådan behandling............precis som om jag inte visste om att jag är kraftig............o fy fan vad illa behandlad man blir för det.........ledsen

1 kommentar:

Tove. sa...

bra jobbat. det är som grynet säger: ta ingen skit!