onsdag 20 maj 2009

det är inte sant.........

hade skrivit en hel roman igen............borta snyftar vidare......okej.........skiter i att skriva hälften av det jag tänkt.....................det förra inlägget är dock från idag inte 19eee...okej...det roligaste som hänt idag.....................jo jag fick ett så jobbigt samtal från en telefonförsäljare..............mitt i hans rabbel så fråga jag helt plötsligt.............har du något gott recept på fläskfile eller..............äntligen fick man lite tyst på han.............undra vad han tänkte..?????????????............iallfall så mal han vidare o tillslut så gav han mig faktiskt ett recept................ va kul detta var..!!!!!!!!!!!!!!!!!............jag har nog börjat hitta tillbaka till mig själv.........en tjej som är ganska tokig och ...........det gillar jag.......................kram.........

Inga kommentarer: