torsdag 14 maj 2009

Rågbröd..........

tycker jag inte om......har provat olika sorter nu och det är inte min grej.......men.....jag fortsätter äta det ändå till mitt tiokaffe........så om en stund är det dags för frukost två .....då blir det rågbröd med kalkon och lite tomat och lite örtsalt....kanske några blad ruccola oxå för smakens skull.........funderar på vad jag skall äta till lunch.....blir nog tonfisk o pasta.........bra att man kan äta pasta för dock ganska många points men det håller mig mätt....desutom försöker jag ta fullkorn så ofta som jag kan..........dottern får pannkaka som jag hade kvar från igår............det gillar hon ju så....................hon fick inte gå på någon trollfest i år.......jag vill att hon vilar upp sig så hon orkar åka till farmor och farfar..............hon är hur pigg som helst och örondropparna verkar funka................skönt.........idag skall jag bara vara hemma då med dottern och försöka fixa o dona lite..............inte städa men fixa lite.........städa orkar jag inte.............mulet va det ute idag inte alls kul...............solen är så härlig..........börjar få mkt ångest över uppsatsen men nästa vecka blir det att köra järnet................tur att barnen inte är hemma då får jag sitta uppe sent o kämpa hela dagarna oxå...............längtar tills vi får ledigt från skolan så man kan njuta lite..............skönt med ett lite längre uppehåll nu..........jag vill jag kan jag ska..............gå ner i vikt oxå.............det måste jag................mitt mantra.............

Inga kommentarer: