tisdag 31 mars 2009

sovmorgon........

Idag tog jag faktiskt sovmorgon....fasst jag la mig redan vid 20 igår orka jag inte gå upp i morse.......jag smsa både min handledare och j.......så om en stund skall jag åter till kyrkan i Bergsjön....sista gången för denna perioden...............annars lever vi numera i ett kaos.......kartonger högt och lågt.........imorgon är det 1 April,....vilket innebär att vi får tillgång till vår nya lya............vi lyckades få lite nytt golv oxå efter lite tjat.........så nu tror jag vi får det kanonfint............gubben var där och mätte igår och..jaaaaaaaaaaa vi får in våran dubbelsäng i vårt rum.......liksom en förutsättning ...........så nukänns det bättre..........Amanda har sin förkylninsastma och inhalerar regelbundet........så maken är hemma idag oxå......imorgon skall hon dock till dagmamman..............vi får verkligen hoppas dessa inhalationer hjälper och att det sedan inte blir mer av den saken..................ikväll skall vi på utvecklingssamtal hos Helen...så det blir en lång lång dag..........trött bara jag tänker på det................j kom inte igår till kyrkan men jag hoppas hon är där idag..............känns inte helt bra detta......men vi får se............imorgon börjar kursen i vetenskapsteori på riktigt...........har inte hunnit läsa något SUCK SUCK SUCK.........nu är det full fart mot helgen och flytten........allt annat får vänta......................TRÖTT TRÖTT

Inga kommentarer: