fredag 20 mars 2009

Va bra vi är s.....

ja nu har man iallfall en sak att vara glad över ....o den skall få skina i dagens blogg.......jag o s som kämpat på med vår tenta...gjorde ett gott jobb............fick VG....när hon skicka sms om detta lättade jag två meter........det blev så mkt lättare att göra tentan ....otroligt.........men jag vakna i morse vid 6 och hade redan bestämt mig att idag kommer jag inte undan..........motivationen var inte så bra men jag har kämpat hela dagen nu sen 8 ...mycket tid går åt att leta efter litteratur som är relevant.............har lyckats få ihop 6 sidor dvs jag har bara 4 kvar........imorgon tänker jag gå på det igen och göra klart fråga 2 sen lämnar jag fråga 3 till sön o måndag......finslip på tisdag..........o sen lämna in.......det borde funka ju.......GLAD..........

Inga kommentarer: