måndag 16 mars 2009

Hemtentan......urk

jaha...idag då så va det sista föreläsningen på barn o familj kursen.........o sen fick vi tentan.....jaha det blir lite o bita i kan jag säga................det värsta är att igår började jag känna att halsen ....den helt enkelt klia o jag kände nej nu blir jag snart sjuk igen.........i dag i skolan var jag så trött o ickefokuserad.............jösses att man kan va så trött................sen så va det bara o hämta barnen.....laga middag......sen var det två här o kolla på lägenheten......verkar som båda vill ha den så vi får hoppas det och att det blir 1 maj så man slipper två dubbla månadshyror...........sen så fick amanda feber......så hon somna i soffan till sagan........hur ska jag kunna göra tentan om hon är sjuk imorgon..............panikkänslor..........det kommer ta lång tid o göra den tentan och jag behöver alla dagar.............kan inte på kvällen är för trött då.......måste få sitta hemma på dagen o göra den...............suck.........o sen redovisning på onsdag så då försvinner den dagen.........måndag är ju obligatoriskt..............fattar helt enkelt inte hur jag skall fixa detta ..........suck...........
gnäll.............men jag får liga på och göra mitt yttersta............ingen vila ingen ro..........den nya kursen är också mycket i..............suck suck suck

Inga kommentarer: