tisdag 17 mars 2009

MOTVIND

det är allt bra mycket motvind här nu........Amanda blev sjuk igår och har sovit sådär inatt...så vi har alla sovit sådär....marcus var oxå vaken ett par timmar i natt........hua vad jag är trött........ desutom är jag oxå förkyld som attans.............så nu är jag hemma då med båda barnen......det jag borde göra är att skriva på tentamen.......imorgon måste jag få tag på barnvakt så jag kan gå till skolan o redovisa...............ev kan mamma passa skall ringa henne när hon vaknat..så där framåt tolv..............jag vet inte hur jag skall lyckas här med allt..........tentan..ny kurs....flytt...ta hand om sjuka barn.,.,.,.,.,.,.,.,.,ett pussel som känns nästan omöjligt...........men men.........en dag i taget.........ute skiner solen och vi får sitta inne o titta på.........hoppas maken kommer förbi med mc donalds mat till lunchen sen.....han skulle försöka.......men han hade oxå mkt på jobbet.....men äta bör man annars .......blir man trött...........nej nu får jag ta hand om barnen............

Inga kommentarer: