fredag 13 mars 2009

snälla snälla snälla.............rätt go låt ändå

bilden är till s.........så ser han ut..........typ
jo idag har jag varit hos s...........vi har kämpat på med vår tenta.........den skall liksom redovisas oxå.............jag har som vanligt alldeles massa tankar.........o ibland har jag lite svårt o liksom få focus på kärnan.........det är det som är bra om man kompleterar varann...det gör vi bra jag o s.....iallfall......hem...........handla.......hämta barnen.................sen hjälpa mamma o handla.......laga lite mat...........blev gött gjorde lax i ugnen....med pesto på faktiskt gott
så nu sitter vi här o lyssnar på schlager.........
snälla snälla......osv
imorgon vinner
ja vem vinner..................vi är alla oeninga.........jag gillar ju grekland o därmed den grekiska låten som kom med tack vare juryn.................jo jag tror dock på molly.......o sarah dawn..........vem som helst får nästan vinna......men inte opera låten...........nej den är inte min typ av låt
heja heja.............nu är det dags o lägga de små
ha en kanon fredag alla.................

1 kommentar:

Linda! sa...

Så va det den där sarans operalåten som vann i alla fall..det stör mig