torsdag 19 mars 2009

tjejer är bäst tjejer är bäst......


vilken liten duktig söt pingla man har........har lekt så fint själv och är oerhört duktig på att hålla sig sysselsatt själv........mamma stolt och glad.............själklvart tycker hon att jag är skittråkig.....men när allt lagt sig då skall jag var världens bästa mamma och ägna massa tid att leka måla osv med henne.............hon har målat...sett på film och nu leker hon med typ alla saker i sitt rum.....emellanåt kollar hon vad mamma gör

söker bekräftelse.............min lilla höna.................själv har jag jätteont i över lungorna för jag har snart hostat upp dem.........det riktigt värker i huvudet varje gång jag hostar och det är inte långt ifrån jag pinkar ner mig oxå.............ute skiner solen men det skiter jag i.............eftersom det är mars bara o jag hinner njuta av den många ggr innan vinter är här igen.............ler.......

nu skall jag försöka focusera mig lite på frågorna till tentan.....om jag så bara får ner ett par rader lite då och då så kanske det kan gå ..........att få ihop den...............funderar skarpt på att ordinera mig själv pencillin har nämligen en kur hemma.................står i valet o kvalet..........aj har jätteont över lungorna.............det får bli pencillin här..........jag kör på...hejdå

Inga kommentarer: