onsdag 18 mars 2009

Falla

gör allt för att inte falla.......har inte tid...........idag så var det då dags för redovisning.......tur är att satu rädda mig från att typ bryta ihop.......min hjärnfunktion har slutat.........jag försöker verkligen men det är jättejobbigt just nu med allt som händer på alla håll o kanter.........det är ohållbárt men jag måste fixa det.............idag var d med m hos läkaren.......hon hade lite o säga..........blev så förbannad.........jag tänker inte väcka barnen kl 22 så dom kan pissa.........för det är nämligen så skall deras blåsor tränas då ska dom tränas att vakna när dom är kissenödiga och inte en viss tid......................desutom tänker jag inte sluta med blöja på natten förrän vi har installerat oss i den nya lägenheten..........redigrera........kallas det......okompetenta läkare.........jag kan gå med på att det är viktigt o sluta med blöja men absolut inte genom att väcka barnen...........gör man så nu förtiden......fattar hon inte att vi sover ibland.........skall vi alla få sömnproblem oxå.......har fan redan så jobbigt.........kokar ..........tur inte jag var med till läkaren...............sen så skall m till ortoped för sin höft.........eeg kanske han har epilepsi.........det vet vi inte men han har la typ all skit..........NEGATIV.....ute är det vår ......härligt men själv sitter jag nu inne och vet inte hur jag skall få till den där tentaskiten...........imorgon skall iallfall m förhoppningsvis till dagmamman så är jag hemma med a..........hon har förmågan att sysselsätta sig lite längre stunder o då kanske jag kan få ihop en rad eller två så jag åtminstone kan börja med tentan...........på måndag börjar ny kurs..............det är för mkt nu...............suck

1 kommentar:

Saga sa...

Shit vilken soppa du är i !!! ÖNSKAR att jag kunde göra nåt ... Kanske en öl i vårsolen nästa vecka?! OM inte det oxå skapar stress vill säga, ett glas vitt till lunchen?! Kram