torsdag 12 mars 2009

snuvad på våren här ju.........

vad hände...snö massa snö kom mer än på typ hela långa vintern nästan.......jaja.....den regnar väl bort snart.........iallfall såg jag att palace har börjat att bygga upp sin uteservering så snart snart är det vår.........uteservering=vår..................annars så fick vi veta var vi skall göra våra fältstudier idag...........jag o j skall vara uppe i bergsjön....hos en diakoni i svenska kyrkan.........det kan bli prexis hur bra som helst eller tvärtom........det känns iallafall lite spännande...........sen får vi se vad vi kan skriva b uppsatsen om.............grabbarna här hemma daniel o daniel...tittar slaviskt på hockey...frölunda frölunda......hv hv..........hejar såklart på olika lag.........själv ser jag fram emot helgen och schlager.........imorgon skall jag åka bilen lite långt igen och jobba på lite inför redovisningen i manskursen..........jag som trodde det skulle vara vår.........så får jag köra i snö skit......typiskt...............sen så kosta inte bilen 6000 nejdå......8500 kr...........ruinerade ..........på lördag skall vi ha lite kalas för barnen.........men det blir bara lite ballonger och kaffe o tårta o glass...........budgeten tillåter inga större kalas här inte...........suck......
ser fram emot att få flytta..............känns lite spännande.......vi har fått en del att hjälpa till oxå så det känns ju bra.....................idag har jag ätit god lunch på jensens boefhouse eller hur det stavas.........skall absolut gå dit igen snart med maken.......de hade god effterätt också så den kan jag locka han med...........bananasplit..........själv e jag sådär för efterätter.........föredrar isåfall en förrätt...........men vi får se om budgeten tillåter detta ......................nu skall jag krypa till kojs.........är så himla trött o seg................har varit en låååååång dag..........godnatt

Inga kommentarer: