söndag 8 mars 2009

Hopp och tro...mirakel under osv

Nu har snart denna helgen paserat.........det har varit väldigt jobbigt känslomässigt...maken har jobbat och jag har varit hemma med barnen och inser att marcus har oerhörda problem.......allt blir så himla klart........han förstår verkligen inte.......det är så himla jobbigt o erkänna för sig själv och hela min världsbild har vänts upp och ner.........jag försöker hitta kraft.......nu om någonsin behöver jag det med seminarum...tentor..flytt o sommar jobb o b-uppsatser som väntar.........hur sjutton reser man sig så snabbt.....hur gör man för att stänga av och koppla på.....när man bara vill lägga sig ner o må dåligt ett tag............jag måste ju funka...........så jag ber om mirakel och kraft.......hoppet har jag inte lämnat men kraften börjar tömmas..........jag har fått för mycket av det jobbiga...........även om jag inte är ensam så är jag ändå väldigt ledsen att får ändra på hela min tankegång och mitt liv o ändra riktning..........det finns saker jag inte har som jag är medveten om............tålamod....jag har inte tålamod och nu är det helt plötsligt något jag bara måste ha och skaffa mig............ännu en kamp och utmaning står jag inför...........idag känns allt bara så himla orättvist............ge mig kraft att orka.................

Inga kommentarer: