söndag 15 mars 2009

Pust....

SÖNDAG...o soligt o härligt.........måste ju bara ut i det soliga vädret.........d o a har tagit en liten promenix upp till mormor.....jag och m...vi skall gå ut så m kan leka lite ute...........ibland behöver man få lite egen tid med ett barn.......idag är det jag o m en stund...nästa helg blir det jag o a.......
maken jobbar extra 7-21.30...ett lagom pass.........extra pengar behövs det här.......bilen kosta exakt 8850 så det var nästan en resa ju.......urk.........men men..........imorgon får vi tentan......den skall vara färdig den 25 mars.......vi har haft fullt upp i helgen och packat o städat lite......men ännu återstår det massor att packa........blir att åka till bauhaus o köpa ytterliggare 20 kartonger........skönt dock att rensa lite o slänga gammalt...........det är ett av det bästa med o flytta att man går igenom o får slängt sånt skräp man inte vill ha.....därför tar vi lite i taget så man verkligen går igenom saker o inte tar med sånt man inte vill ha..............annars så flyter det på och nästa helg ser jag fram emot att gå på tur mässan och där vill jag ha massa tur och vinna en tur eller två.............jag kommer vara där hela lördagen ..........från 9-18 så man hinner med alla tävlingar...............förra året blev det både vinprovning o annat ...........FEL LÅT VANN IGÅR.......opera o en kopia.............den kommer inte ens gå vidare till stora finalen.............undrar om sverige någonsin får vara med där igen.......tveksamt

Inga kommentarer: