onsdag 11 mars 2009

onsdag...

Då var det vår.......känns nästan så idag iallfall.......ute skiner solen.....o jag har suttit inne och läst en bok från första till sista sidan.......ganska nöjd med mig själv .......har suttit o googlat lite på autism........gråter lite.......får ångest.......tänker.........vill ha en diagnos så han och vi kan få all den adekvat hjälp som vi både har rätt till och behöver..........vet inte om det är att man vet om det som gör att man tycker det fungerar oerhört dåligt här med rutinerna........förrut gjorde han faktiskt det han skulle.....borsta tänderna...klädde på sig o av sig.......nu är det en kamp.......vad hände...........han är så inne i sitt kan inte sluta........skitjobbigt o se o få bekräftat alla de saker som det innebär att ha autism.......menar ........jaja......iallfall så är det klart att jag slipper skriva B uppsatsen ensam........så det hoppas jag skall bli bra och imorgon får vi veta var vi hamnar...spännande.........annars så var det meningen att bilen skulle servas i går...maken åkte till vårgårda......det visar sig att han måste byta en viktig del till bensinbränslefördelaren eller va det nu var......1500 extra.......desutom så hade han inte de reservdelar som behövdes......så den blev kvar i vårgårda......bilen alltså.....maken fick ta tåget hem.........buss i morse till jobbet o sen tåg till vårgårda för att hämta hem bilen .............6000 isället för typ 4000.......vi fortsätter att ha tur här.........ringde till min gamla chef igår micke.........hoppas han kan hitta en semesterad till mig.......annars får jag riktig panik här.........då tar jag typ vilket jobb som helst för jobba måste jag göra i sommar...........så jag hoppas han ringer snart............vidare så fick vi persienner till de rum som vätter mot gården iallfall.....där spara vi la någon tusenlapp iallfall.............alltid något positivt.........igår lämnade vi in tentan...dock la jag den på fel ställe men har mailat läraren så jag hoppas han hittar den.........typiskt.............hade varit bättre o postat den...........nu skall jag fixa lite här o sen skall jag hämta hem mina 4åringar......m o a blev 4 år igår.............hipp hipp hurra.........

2 kommentarer:

Saga sa...

Hos dina vänner hämtar du kraft! Gråt, prata & glöm inte dig själv ... jag finns här, dygnet om! Kramen

Linda! sa...

Men gumman då!!
Tänker jätte mycket på er!!