onsdag 25 mars 2009

pengar idag ...redan slut urk

jaha då fick man csn idag.....betala nya hyran.........betala mobilen.......handla lite mat och jacka......o nu är det tomt i kassan..........får be maken sända över lite ....igår spendera jag 800 hos frissan så nu fick jag faktiskt lite ångest...........läste på fattigbloggen på aftonbladet om hon som lever på socialbidrag..........just hur otroligt tufft det verkar.........själv så är man fröken slösa......men nu framöver kan man glömma det...........fick förfrågan om att jobba i helgen.......jag hade kunnat ta lördagkvällen men det kändes ju inte alls aktuellt...........vill ju va hemma och vi har så mkt o göra nu inför flytten o allt..............dom har iallafall tagit bort den där hemska markisen som var på tomten.............sen så klaga jag på parkettgolvet i förrgår och vips va dom där och lappa det............men det vet i tusan om det blir så snyggt............imorgon är det då dags för fältstudierna...........kännermig lite nervös...........vad har man gett sig in på egentligen.......hoppas verkligen dom är trevliga.............fundera på hur man skall göra med mat och sånt.......så dum tid o va där vid 11.........vet inte hur länge men det blir la till sju eller åtta..............segt.........sen hoppas jag inte det blir så de andra dagarna..............
skall snart en sväng till bibban innan jag skall hämta maken.......det är ju våffeldagen idag oxå......jag tror faktiskt att barnens dagmamma har gjort våfflor till mellanmål så jag skippar nog att göra våfflor........det blir för tajt med tid oxå för amanda ska på sin gymnastik ikväll..........det får bli våfflor en annan dag.....................tjineling tingeling

Inga kommentarer: