söndag 8 mars 2009

i can see clearly no..the rain is gone

Måndag och ny vecka.........bit ihop och gör ditt kall.....bit ihop o prestera.......tänka o sörja o må dåligt får jag göra en annan dag...........nu skall jag ha seminarium och sitta hela em o blir färdig med tentan...........därför finns ingen tid att grubbla......kanske lika bra det.......hoppas jag bara inte förpestar dagen för andra....lätt hänt...........jag har fått upp ögonen........såna problem min lillkille har.........hans värld är i kaos.......han är inte bestämd och trotsig........han förstår bara inte.......så nu ska jag ägna resten åt mitt liv att hjälpa honom förstå..........men jag har två till som skall ha en moders stöd...........så det blir tufft.........väldigt tufft.........men det måste gå......jag har inget val..........men det gör bara så himla ont...........världsbilden ändras inte i ett nafs det tar tid att tänka om...............och energi.........massa energi som jag snart har helt slut på...........hur laddar jag om.......HUR?

1 kommentar:

Tove. sa...

Hej Sissi. Du verkar ha mycket i livet just nu. Tänker på dig.