onsdag 4 mars 2009

skola skola skola.....

Jaha då har förmiddagen spenderats på ett grupprum i skolan..jag och s fick lite gjort men har lite kvar oxå........men inspirationen dog ut för dagen...iallafall för min del........hem och läste ut boken den osynliga väggen med harry bernstein.........en bra bok men den sluta lite abrupt.....blev sån där tomhetskänsla efteråt som det blir ibland när man är sådär löjligt uppsluckad av en bok...........men den va bra.......på måndag skall vi ha bokseminrium kring böckerna så det känns gott att ha läst ut den......skall kolla frågorna på fredag o skriva lite om boken o svara på dem inför seminariumet.........imorgon skall vi träffa psykologen och få domen kring marcus.......pirrigt o nervöst......sen så direkt efter det ska jag ta vagnen in till stan och luncha med c.......vi har inte setts på säkert ett halvår.......så det ser jag fram emot.......måste ta med henne till theos även om det är en liten bit att gå.......men känner jag c rätt så har hon inget alls emot det...tvärtom.........så det blir nog toppen.............sitter här i sonens rum som ser ut som ett bombnedslag........kartonger högt o lågt...tvätt högt o lågt........fy sjutton.........hoppas vi kan få en bra ordning sen i den nya lägenheten......här har det varit omöjligt........för trångt helt enkelt..........jösses ..igår när vi skulle äta så kom en nisse från bovista o skulle göra någon förbesiktning..........dök upp utan förvarning.....menar klockan var la......17.50......jag o maken fatta inget.........o han var la här inne typ en minut.....det ser bra ut hejdå.........jösses.......man brukar väl ena bestämma sånt ....eller.........suck..............Nej nu väntar vi på att höra från H om vi kan få persienner eller inte..........kostar ju skjortan o fixa insynsskydd till hela lägenheten.......pengar är det enda vi inte har gott om..........försöker dra in på så mkt vi kan för o få utrymme att ha en hyra som ökat med 3000 i månaden..........måste leta jobb jobb......skall ringa stadsmissionen antingen imorgon eller på fredag........annars kanske jag får gå till gulan i sommar...........ej önskvärt.........mycket nu som sagt i huvudet........o mitt i detta kurser hit o dit o sen b uppsatsen.......största utmaningen hittills i utbildningen..........hua

Inga kommentarer: