måndag 23 mars 2009

Måndag ny vecka ny kurs.....

Jaha då va det då .....ny kurs...kunde nästa skippat det som sades idag och läst mig till det istället..............men men.....kul o se alla igen efter kurserna...........har hunnit med en hel del idag.....lämnat böcker....bokat böcker...fikat....lämnat tenta.....varit på kåren och köpt bok.....fikat igen...o igen..........ute är det så gött ....8 plusgrader men något säger mig att det blir snö närsomhelst............suck.........nu vill man ha vår för hela slanten.............ikväll är det bok som gäller.....jag har börjat läsa en 1000 sidor pocket.....shantaram.......handlar om en man som flytt fängelse och lever i bombays undre världar...........bygger på en sann historia.........spännande läsning men lite jobbig att hålla i..............men jag längtar till ikväll när jag får krypa ner i soffan och läsa den......................men innan dess skall vi äta middag och mysa med barnen.............imorgon skall jag till manuela och bli fin i håret...hoppas jag..........:-)

Inga kommentarer: